«Ένα έργο με ιδιαίτερη σημασία ξεκινά τις επόμενες μέρες. Πρόκειται για εργασίες συντήρησης και ανακατασκευής του παράπλευρού δικτύου περίπου 2 χλμ από τον Ι/Κ του Στρατοπέδου Π.Ε.Β. 304 έως τον Ι/Κ της Β΄ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου. Οι δυο παράπλευροι οδοί πρόκειται να ανακατασκευαστούν αλλά θα υλοποιηθούνκαι εργασίες βελτίωσης της κύριας αρτηρίας σε συνολικό μήκος 300 μ. Παράλληλα πρόκειται να αντικατασταθούν τα παλαιά φωτιστικά με νέου τύπου LED» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Είναι ένα έργο που βελτιώνει την ασφαλή μετακίνηση των ανθρωπίνων κοινοτήτων και τη διακίνηση των εμπορευμάτων. Σε μια δύσκολη εποχή οι τεχνικές μας υπηρεσίες συνεχίζουν να εργάζονται και να υλοποιούν έργα που δημιουργούν θέσεις εργασίας και μόχλευση στην τοπική πραγματική οικονομία» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.
[ads-post]
Οι εργασίες
Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση επεμβάσεων συντήρησης των ασφαλτικών στρώσεων στον αριστερό κλάδο της Ε.Ο. Λάρισας - Βόλου, από τον Α/Κ Βελεστίνου προς Βόλο, σε όλο το πλάτος του κλάδου και σε μήκος περίπου 300 m. Επίσης περιλαμβάνει συντηρήσεις των φθαρμένων ασφαλτικών στρώσεων και τοπικά την ανακατασκευή της βάσης οδοστρωσίας σε τμήματα της αριστερής Παράπλευρης Οδού, από τον Ι/Κ του Στρατοπέδου Π.Ε.Β. 304 έως τον Ι/Κ της Β΄ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου. Η ανωτέρω Παράπλευρη Οδός εμφανίζει εκτεταμένες φθορές, εξ’ αιτίας και της βαριάς κυκλοφορίας που δέχεται καθημερινά, λόγω της παρακείμενης Βιομηχανικής Περιοχής. Οι παραπάνω επεμβάσεις επί της Παράπλευρης Οδού θα γίνουν σε μήκος περί τα 1.700m (συνολικής επιφάνειας ~ 18.000m2) και στα δύο ρεύματα της οδού. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθούν εργασίες αντικατάστασης φθαρμένων στηθαίων ασφαλείας με Σ.Α.Ο., φθαρμένων πληροφοριακών και ρυθμιστικών πινακίδων, καθώς και παλαιών φωτιστικών με φωτιστικά τύπου LED, όπως θα υποδειχθούν από την Υπηρεσία.
Επίσης, προβλέπεται η συντήρηση των ασφαλτικών στρώσεων στον αριστερό κλάδο της παρακείμενης Εθνικής Οδού, στο τμήμα από τον Α/Κ Βελεστίνου έως την Χ.Θ. 0+480, σε όλο το πλάτος του κλάδου και σε μήκος περίπου 250m (επιφάνειας ~ 5.000m2), καθώς και η τσιμεντόστρωση διαφόρων τμημάτων της κεντρικής νησίδας, για την αποτροπή εισροής όμβριων υδάτων στο σώμα του επιχώματος της οδού.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου