«Μελετάμε την αναβάθμιση και βελτίωση της εθνικής οδού από τις Μικροθήβες έως τη Μπουρμπουλήθρα, ώστε να είμαστε έτοιμοι να εντάξουμε το έργο σε εργαλείο χρηματοδότησης. Η μελέτη αφορά ένα οδικό τμήμα με αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο και οδηγεί σε ασφαλή, κλειστό αυτοκινητόδρομο σε μήκος 15 χιλιομέτρων, με παράπλευρο δίκτυο για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών και 5 ισόπεδους κόμβους » δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
«Τα έργα που μελετά, δρομολογεί, χρηματοδοτεί και κατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας στηρίζουν τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, δημιουργούν θέσεις εργασίας και φέρνουν χρήμα στην τοπική πραγματική οικονομία» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.
[ads-post]
Η μελέτη
Η μελέτη αφορά την εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών σε στάδιο οριστικής καθώς και των αντίστοιχων υποστηρικτικών τους μελετών, για την βελτίωση του οδικού τμήματος από τον Α/Κ Μικροθηβών έως το τεχνικό άνω διάβασης στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Βόλου και Ν. Αγχιάλου, μήκους 15 χιλιομέτρων περίπου. Η διατομή της αρτηρίας είναι ενιαίου οδοστρώματος με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους περί τα 3,75 μέτρα και Λωρίδα Πολλαπλών Χρήσεων, συνολικού πλάτους οδοστρώματος περί τα 11 μέτρα.
Προβλέπεται:
-η μελέτη, σε προκαταρκτικό και οριστικό επίπεδο, παραπλεύρων οδών εκατέρωθεν της υφιστάμενης οδού, όπου αυτό είναι δυνατό,
-η μελέτη σε προκαταρκτικό και οριστικό επίπεδο 5 ισόπεδων κόμβων,
-η μελέτη σήμανσης και ασφάλισης της αρτηρίας και των ισοπεδων κόμβων,
-οι υποστηρικτικές μελέτες (τοπογραφικές, περιβαλλοντικές, γεωλογικές, γεωτεχνικές
μελέτες και έρευνες, υδραυλικές, Η/Μ, ΣΑΥ-ΦΑΥ).
Η μελέτη αφορά την εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών σε στάδιο οριστικής καθώς και των αντίστοιχων υποστηρικτικών τους μελετών, για την βελτίωση του οδικού τμήματος από τον Α/Κ Μικροθηβών έως το τεχνικό άνω διάβασης στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Βόλου και Ν. Αγχιάλου, μήκους 15 χιλιομέτρων περίπου. Η διατομή της αρτηρίας είναι ενιαίου οδοστρώματος με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους περί τα 3,75 μέτρα και Λωρίδα Πολλαπλών Χρήσεων, συνολικού πλάτους οδοστρώματος περί τα 11 μέτρα.
Προβλέπεται:
-η μελέτη, σε προκαταρκτικό και οριστικό επίπεδο, παραπλεύρων οδών εκατέρωθεν της υφιστάμενης οδού, όπου αυτό είναι δυνατό,
-η μελέτη σε προκαταρκτικό και οριστικό επίπεδο 5 ισόπεδων κόμβων,
-η μελέτη σήμανσης και ασφάλισης της αρτηρίας και των ισοπεδων κόμβων,
-οι υποστηρικτικές μελέτες (τοπογραφικές, περιβαλλοντικές, γεωλογικές, γεωτεχνικές
μελέτες και έρευνες, υδραυλικές, Η/Μ, ΣΑΥ-ΦΑΥ).
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου