Απαράδεκτο χαρακτηρίζει ο Θανάσης Παιδής τον σχεδιασμό για το νέο σχολικό έτος, καθώς όλα δείχνουν πως η εφαρμογή του θα οδηγήσει στην υποβάθμιση πολλών σχολείων στην Π.Ε. Λάρισας εξαιτίας της μείωσης του αριθμού θέσεων των εκπαιδευτικών.
Ήδη γονείς διαφορετικών περιοχών είναι ανάστατοι, ενώ ο Θανάσης Παιδής σε επικοινωνία που είχε μαζί τους έγινε δέκτης της ανησυχίας τους για τον τρόπο με τον οποίο θα διεξαχθούν τα μαθήματα κατά την προσεχή σχολική χρονιά. Το πρόβλημα αρχικά εντοπίζεται στα Δημοτικά Σχολεία Λουτρού Ελασσόνας, Σαρανταπόρου και Κρανέας Ελασσόνας, όπου σε περίπτωση που εφαρμοστούν όσα σχεδιάζονται τότε θα παρατηρηθεί το αδιανόητο – για το έτος 2020 – φαινόμενο μεγάλος αριθμός παιδιών, διαφορετικών τάξεων, να κάνουν μάθημα στην ίδια σχολική αίθουσα με έναν δάσκαλο.
Ο Θ. Παιδής είχε πρόσφατα συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Γιώργο Δοδοντσάκη, όπου και ανέπτυξε τους προβληματισμούς του. Ο κ. Δοδοντσάκης άκουσε με προσοχή τα προβλήματα, προσπαθώντας να βρει τις ενδεδειγμένες λύσεις. Παράλληλα, διαπιστώθηκε η άψογη συνεργασία με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Σε δήλωσή του ο Θανάσης Παιδής επισημαίνει τα εξής: «Ένα από τα στοιχήματα που θέτει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, ενώ αποτελεί και κεντρική πολιτική κατεύθυνση, είναι η αναζωογόνηση της υπαίθρου σε συνδυασμό με τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συμβεί με χωριά αποδυναμωμένα από το ζωτικότερο κομμάτι τους που δεν είναι άλλο από τις οικογένειες με τα μικρά παιδιά. Για να παραμείνουν αυτές οι οικογένειες στις Τοπικές Κοινότητες έχουν, τουλάχιστον, ανάγκη τα παιδιά να φοιτούν στα σχολεία που ήδη υπάρχουν. Παράλληλα, σε αυτές τις σχολικές μονάδες οι μαθητές θα πρέπει να λαμβάνουν μόρφωση με το καλύτερο δυνατό πλαίσιο που θα τους δώσει όλα τα απαραίτητα εφόδια ώστε να κατακτήσουν το μέλλον που επιθυμούν.
[ads-post]
Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να μην λαμβάνουν υπόψη την ανάγκη που επιβάλλει τα χωριά να παραμείνουν ζωντανά διατηρώντας ως βασικό κύτταρο το σχολείο. Είναι αδιανόητο στα χρόνια της τεχνολογικής εξέλιξης, αλλά και στην κρίσιμη συγκυρία που έχει επιφέρει η πανδημία του κορωνοϊού, να φαντάζει ως φυσιολογική η εξέλιξη μαθητές διαφορετικών τάξεων να παρακολουθούν μαθήματα μέσα στην ίδια αίθουσα από έναν δάσκαλο.
Από την πλευρά μας δηλώνουμε ότι θα είμαστε πάντα κοντά στους μαθητές και στους γονείς τους που πασχίζουν για να παραμείνουν στις εστίες τους. Παράλληλα, θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε κανένα παιδί να μην λάβει υποβαθμισμένη εκπαίδευση στο Δημόσιο Σχολείο» υπογραμμίζει, κλείνοντας, ο Θανάσης Παιδής.