« Η οδική ασφάλεια είναι προτεραιότητα» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
«Σε συνεργασία με την Αντιπεριφερειάρχη Δωροθέα Κολυνδρίνη, τους περιφερειακούς συμβούλους και τις υπηρεσίες μας, στο Πήλιο, έχουμε σε εξέλιξη ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναβάθμισης του προβληματικού ορεινού οδικού κυκλώματος, με έργα συνολικού προϋπολογισμού 30 εκατ. ευρώ. Οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας παρακολουθούν με υπευθυνότητα την πορεία υλοποίησης, διασφαλίζοντας την καλή εκτέλεσή τους. Παρεμβαίνουμε δίνοντας λύσεις, σε ένα επιβαρυμένο κυκλοφοριακά δίκτυο, που εκτός από τους μόνιμους κατοίκους εξυπηρετεί χιλιάδες επισκέπτες καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Συνεχίζουμε με ανθρώπινα έργα, γιατί τα έργα είναι τα μόνα που λένε την αλήθεια, δημιουργούν συνθήκες ανάπτυξης, δίνουν θέσεις εργασίας και χρήμα στις τοπικές κοινωνίες» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.
[ads-post]
Συγκεκριμένα:
-Το έργο «Συντήρηση οδικού δικτύου Μαγνησίας (ασφαλτικά Ανατολικού τομέα)», προϋπολογισμού 1.000.000 ευρώ, αφορά την ανακατασκευή, τη συντήρηση και αποκατάσταση ζημιών των ασφαλτικών στρώσεων σε συνεχή τμήματα των οδών και σε τοπικές επεμβάσεις (ταπητήδια – λακκούβες) όπου υπάρχει ανάγκη στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας Π.Ε. Μαγνησίας στην περιοχή του ανατολικού Πηλίου, καθώς και διαγράμμιση στα τμήματα αποκατάστασης των ασφαλτικών στρώσεων και σε τμήματα που θα υποδείξει η Υπηρεσία.
-Το έργο «Συντήρηση οδικού δικτύου Μαγνησίας (τεχνικά, σήμανση, καθαρισμός) χρήση 2020» προϋπολογισμού 1.000.000 ευρώ, αφορά την αντιμετώπιση προβλημάτων συντήρησης του οδικού δικτύου της Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων, αλλά και μερικής ή προσωρινής αποκατάστασης θέσεων με ενεργή εδαφική αστάθεια μέχρι τη σύνταξη πλήρους τεχνικής μελέτης για την οριστική επίλυση των προβλημάτων, κυρίως στους ορεινούς όγκους του νομού. Οι ακριβείς θέσεις των επεμβάσεων θα επιλεγούν μετά από ιεράρχηση των αναγκών κατά την εκτέλεση των εργασιών.
Προβλέπεται: κατασκευή τοίχων αντιστήριξης και επεκτάσεις υπαρχόντων τοίχων αντιστήριξης για τη συγκράτηση των πρανών , αποκατάσταση φρεατίων, διαμορφώσεις των εισόδων και εξόδων των τεχνικών από σκυρόδεμα, κατασκευή επενδεδυμένης τάφρου, αποκατάσταση των βλαβών των ερεισμάτων και της υπόβασης και βάσης του οδοστρώματος όπου απαιτείται, αποκατάσταση των βλαβών των ασφαλιστικών στρώσεων του οδοστρώματος όπου απαιτείται και αντικατάσταση κατεστραμμένων στηθαίων ασφαλείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου