Ξεκολλάει εντός του επόμενου διαστήματος η έγκριση για τη χρηματοδότηση του νότιου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, Λαμία-Ξυνιάδα. Όπως αναφέρει ανώτατος αξιωματούχος του Υπουργείου Υποδομών στο ypodomes.com είμαστε πολύ κοντά στην θετική έκβαση της υπόθεσης.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, υπήρξε μεγάλος χρόνος διαπραγμάτευσης καθώς απαιτήθηκε λεπτομερής ανάλυση για το σύνολο του αυτοκινητόδρομου και τη χρησιμότητα του καθώς έγινε φύλλο και φτερό κάθε σελίδα της αίτησης της Ελληνικής πλευράς.
Η αναμενόμενη έγκριση θα σημάνει και την αυτόματη σχεδόν έναρξη του έργου στην κατασκευαστική κοινοπραξία της Κεντρικής Οδού η οποία έχει δηλώσει εδώ και καιρό έτοιμη να ξεκινήσει τις σχετικές εργασίες.
Η κατασκευή της νότιας πλευράς του Ε65 θα σημάνει και την σύνδεση του άξονα με τον ΠΑΘΕ και την επιτέλους σύνδεση του με το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας. Σήμερα το τμήμα που λειτουργεί είναι από την περιοχή της Ξυνιάδας μέχρι τα Τρίκαλα με μήκος 80χλμ και παρότι είναι ένας σύγχρονος κλειστός δρόμος με 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, χαρακτηρίζεται «τυφλός» λόγω της μη σύνδεσης του με κάποιον άλλο άξονα.
[ads-post]
Το τμήμα Λαμίαα-Ξυνιάδα μήκους 32,5χλμ, έχει κόστος 310εκατ.ευρώ και αναμένεται από τη στιγμή που θα ξεκινήσει να ολοκληρωθεί σταδιακά σε διάστημα 3 ετών. Το μεγαλύτερο τεχνικό έργου του τμήματος αυτού είναι η Σήραγγα Δομοκού μήκους 3χλμ που έχει ήδη διανοιχθεί κατά 33%. Η ολοκλήρωση των έργων εκτιμαται ότι θα μπορεί να συμβεί και νωρίτερα καθώς η σύνδεση του Ε65 με τον ΠΑΘΕ στον Μαλιακό (στην περιοχή της Ανθήλης) θα συμβάλλει στην αλληλοτροφοδότηση οχημάτων και σαφέστατα θα βελτιώσει την κυκλοφοριακή του απόδοση.
Θα πρέπει πάντως να αναφέρουμε ότι η αναμενόμενη έγκριση του νότιου τμήματος, ουσιαστικά θα αποτελέσει και πρόκριμα για την μελλοντική υλοποίηση και του βόρειου τμήματος από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία που θα ολοκληρώσει πλήρως και τον αυτοκινητόδρομο από τη Λαμία μέχρι την Εγνατία.
Η έναρξη του νότιου τμήματος θα συμβάλει και στην έξασφάλιση της χρηματοδότησης του Τρίκαλα-Εγνατία από την ΕΤΕπ που θα έχει ως γερό χαρτί τις αυξημένες ροές από τα 2 τμήματα. Πάντως όπως όλα δείχνουν για το συγκεκριμένο τμήμα φαίνεται ότι πάμε λίγο πιο πίσω χρονικά και εφόσον έχουμε happy ending οι κατασκευές θα μπορούν να ξεκινήσουν το 2019.
Πηγή: www.ypodomes.gr (Νίκος Καραγιάννης)
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου