Το
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου διοργανώνεται
από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής
Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε
συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων.
Ολοένα και περισσότερες πόλεις
διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση
τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η
προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση
αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους.
Η τάση αυτή
συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και
μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της
εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία
ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση. Στην Ελλάδα οι υπεύθυνοι
των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους.
Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο
Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα
θετικό αντίκτυπο.
Το 2ο Συνέδριο φιλοδοξεί να συνεχίσει τη
προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής
Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο
αντικείμενο.
Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και
Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο Δήμος
Λαρισαίων σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς της πόλης, σας καλούν
να συμβάλετε στο Συνέδριο και τις παράλληλες εκδηλώσεις ως εισηγητές,
εκθέτες ή ακροατές.
Γράφει για την larisacitynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου